Kirjoituksia kellarista

Kirjoituksia kellarista

13. maaliskuuta 2009

Arki alkoi - ja sen kyllä huomaa

Istun taas junassa matkalla Lahteen. On perjantai ja 13. päivä ja jotenkin se vaan tänään tuntuu just siltä! Perkeleen paha perjantai!

Kaikki alkoi siitä, kun olen niin helvetin paksu nykyään! Oikeen vituttaa katsoa itseään peilistä, kun läskit roikkuu joka puolella. Joo, tiedän kyllä, millä ne saa pois, mutta jostain syystä en saa nyt itseäni niskasta sen verran kiinni, että jaksaisin. Eikä tarttis pudottaa "kuin vaivaiset" 10 kiloa. Voi huh-huh! Niin helposti ne kilot tulee, mutta voi kettu, että niiden poissaanti on tuskaa. Ja kieltäytymistä. No, ensi viikolla ajattelin sellaista aika rankkaa pistekuuria, joten nähtäväksi jää, tapahtuuko mitään ja innostunko aiheesta uudelleen.

Eilen oltiin Suotosten kanssa teatterissa katsomassa Evitaa. Siis Åbo Svenska Teaternissa. Se oli tosi hyvä ja kevyt. Hyvää musaa ja sanoista sai selvää. Sitä ennen oltiin Red Hot Chilissä syömässä. Siinä oli viikon toinen alkoholiannos, eli olen tällä viikolla juonut yhteensä 3 lasia punaviiniä. Ei kaljaa tai mitään muuta. Hyvä minä! Alku laihdutukseen se on tämäkin.

Mun pitää mennä lääkäriin. Olo on koko tän viikon ihan outo. Itse sen tietää. Joka aamu herään siihen, että päätä särkee. Lääkettä naamaan ja töihin. Töissä tuijotan yleensä ruutua taukoja lukuunottamatta koko päivän. Iltapäivällä päänsärky yltyy jälleen, joten otan lääkettä, kun pääsen kotiin. Lisäksi on paha olo, oksettaa, ja vaikka olin eilen aamulla salilla keskiviikon pastaillallisen jälkeen, en meinannut jaksaa tehdä mitään. Olin hengästynyt ja uupunut. Ei kuulosta hyvältä enkä pidä tällaisesta olotilasta yhtään. Se liittyy tietty siihen, kun ei voi mennä täysillä.

Palataan diagnoosin kanssa myöhemmin. Nyt pitää tehdä vähän läksyjä.

Ei kommentteja :